Alla inlägg under augusti 2009

Av Lissie - 27 augusti 2009 16:43

Hade tänkt och rida ut men de blev paddocken istället för ingen följde med mig ut... så idag har jag jobbat med att gå runt hela fyrkantspåret men de är lite tråkigt vill gärna väja absolut för dom där mörka blöta fläckarna i

paddocken men ´tjifick ja inte en chans att jag fick väja men tyvärr vissa ggr missa liz mig så då gina jag.. hehe...fast för de mesta fick jag gå igenom dom hmm jaja.. travade och skrittade runt fyrkantspåret..

Av Lissie - 24 augusti 2009 17:22

Idag fick jag rida ut för andra ggr vi red vilstena rundan en bit av den och de gick bra jag fick träna på trav och skritt  och sen att rida förbi ett par balar och de gick bra.. sen fick jag tränas lite i paddocken på trav och skritt..

Av Lissie - 23 augusti 2009 21:27

Idag fick jag bli påklädd och sen så tog Liz ut mig i paddocken och bad

Cim och komma ut med Gletta, sen klev hon upp och försökte få mig framåt men de vill ja inte riktigt så vi diskutera om de ett tag sen kom Gletta förbi mig och då kunde ja gå tyckte jag och sen så skritta hon med mig ett par

varv efter monen (Cim) sen trava vi lite runt i paddocken efter en stund bytte vi varv och skritta ett par varv och sen trava lite i ett par varv sen gick de såbra tydligen tyckte jag höra liz säga så då red vi utanför paddocken på en lite tur och de det var kul må ni tro jag fick skritta lite

sen fick jag trava en del och sen vände vi tillbaka till stallet de var inte lika kul men de var ok ändå sen fick jag gå in och bli avborstad och ta de lugnt i boxen ett par timmar.. de var skönt sen fick jag mat senare de var mumsigt sen fick jag gå ut till hag kompisarna.. ha en bra dag..

Av Lissie - 22 augusti 2009 21:19

Idag longerades jag med sadel och träns med bett de gick bra

sen efter en stund satt Liz sig upp på mig och nån som visst kallades

annette var med när liz klev upp. vi börja med ledare de gick bra sen fick jag longeras runt med ryttare på i skritt och trav de gick ganska bra,

sen efter en stund så knäppte den där annette av repet som hon höll mig

i, och Lizette försökte få fram mig de var lite svårt och förstå henne men de gick sen när ´ja äntligen gick framåt  så red hon några varv runt med mig i skritt, sen även i trav och de gick rätt bra.. de var kul faktiskt sen fick jag sluta för de gick så bra för mig tyckte jag Lizetté sa...

Av Lissie - 20 augusti 2009 17:38

fick bli lite påmind om att ha sadel på mig och ett bettlöst träns

och de gick rätt bra sen fick ja påminnas om att springa runt i trav och skritt runt lizette, sen senare satte sig lizette upp på mig och de gick bra,

åh verkade kul.... ha de bra

Ovido - Quiz & Flashcards