Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

Ridtur med Snót som sällskap..

Av Lissie - 16 januari 2010 13:45

Idag fick ja rida ut de var ett tag sen sist men de

gör inget jag vet hur de funkar ändå.. heeh.. ;)

vi red förbi lösdriften och igenom byn väldigt intressant

men lite ovanligt för där har ingen ridit mig förr

men de var skoj lösdriftens hästar sprang med

oss hela vägen (eller i alla fall så långt de kan hehe)

och några gick ner på nån sorts å hörde jag av liz..

de var lite häftigt hehe.. sen red vi vidare igenom byn

och upp tills stallet och de gick bra...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lissie - 12 november 2010 14:22

....skrivits så mkt i p.g.a. att hästen har åkt hem till sin ägare och går där som verksamhets häst nu men va jag har hört hitills så har de gått bra med Katla... så lika så denna blogg kommer och få vara icke aktiv ett tag framöver...   ...

Av Lissie - 24 mars 2010 20:15

Idag reds jag ut på en liten kvällstur med Glossa, reds mest i skritt men även lite trav på små sträckor... och sen övades jag lite på försök till skänkelvikningar gick sådär men lär mig nåt nytt varje dag hehe....   ...

Av Lissie - 18 mars 2010 13:30

Idag red jag ut med Blíka och liz mamma de gick bra vi red igenom byn upp mot högsberga och bortåt en bit sen red vi hemåt igen via byn och de gick bra reds i trav och skritt men mest i skritt men de gick bra... sen när jag kom hem till stall...

Av Lissie - 17 mars 2010 15:00

Idag fick jag ridas i paddocken reds i skritt och trav de gick bra sen fick jag rida ut med cim och jerrry de  gick bra vi reds mot lösdriften fram och tillbaka de var kul.. nu ska ja sova natti natt.. ...

Av Lissie - 10 mars 2010 15:00

Idag red en lite ny tjej på mig Alva hette hon visst hon var trevlig men jag vill ändå pröva lite hehe... men de gick tydligen bra ändå, fick trava och skritta lite.. i paddocken sen fick jag ridas ut lite överallt t.ex. till lösdriften till ...

Ovido - Quiz & Flashcards