Alla inlägg under december 2009

Av Lissie - 30 december 2009 12:00

Usch vad jag inte gillar detta de är så obehagligt...

men nya skor har jag på mig nu i alla fall som man kan stoppa

broddar i när de behövs...

Av Lissie - 29 december 2009 15:30

Idag fick jag löslongeras med Glossa..

med annica som gående efter oss...

drev på när de behövdes...

    

de vart tyvärr inte så mycket rörelse men lite i alla fall...

Av Lissie - 27 december 2009 13:15

Fick löslongeras av nattis och de gick ganska bra

fast de gick allra bäst när jag hade Snót hos mig..


wiiiee nu bockar vi lite oxå hehe ..


        Wiiie

älskar de här hehe..


 

näää nu måste jag vila ett tag pust pust pust de var skönt..


nu forsätter vi jjjiiiiihhhhaaaa...

        


     

Av Lissie - 5 december 2009 11:45

Idag fick jag promenera

med Glossa och de gick bra..

Ovido - Quiz & Flashcards