Alla inlägg under februari 2010

Av Lissie - 13 februari 2010 14:45

Idag så fick jag rida ut med Gletta de var både kul och tråkigt,

vi red lilla vilstena rundan.. jag reds i trav skritt och galopp

de gick bra ända tills jag skulle pulsa i den djupa snön på vilstena

vägen (mot säva) jag kom ca 100 m i den djupa härliga snön i galopp

förstås men sen helt plötsligt blev de lite ojämt och de klinga till då

hörde jag talas om att jag hade tappat en framsko,

tänka sig vad typiskt när jag änligen får jobba i snön igen

(för de var ju faktiskt kul) så trampar jag av mig eller tappar

min sko istället usch de var inge kul så liz fick skritta mig framtill

ett ställe då de blev lite bättre underlag för att hoppa av mig och leda mig

hemåt för att inte riskera att jag skadas antar jag men i alla fall de var tråkigt men men sånt händer hoppas jag kan få jobbas snart i snön igen..


ha de bra hälsn Katla och liz

Ovido - Quiz & Flashcards